ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: କିଆ ଇଣ୍ଡିଆ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ୨୦୨୩ ରେ କିଛି ନୂଆ କାର୍ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରିବ, ଯେଉଁଥିରେ କିଛି ଖାସ୍ ବୈଦ୍ୟୁତିକ ଯାନ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ । ଏଠାରେ, ଆମେ ଭାରତର ଆଗାମୀ କିଆ କାରଗୁଡିକର ତାଲିକାଭୁକ୍ତ କରିଛୁ ଯାହା ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବାର ସମ୍ଭାବନା ଅଛି ।
କିଆ ସେଲ୍ଟୋସ୍ ଫେସେଲିଫ୍ଟ ଜୁଲାଇ ୨୦୨୨ ରେ ଏହାର ସର୍ବଭାରତୀୟ ସ୍ତରରେ ଡେବ୍ୟୁ କରିଥିଲା ଏବଂ ଏହା ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ୨୦୨୩ ରେ ଭାରତ ଅଭିମୁଖେ ଯାତ୍ରା କରିବ।
ନୂତନ ଚତୁର୍ଥ ଜେନେରେସନର କିଆ କାର୍ନିଭାଲ୍ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ୨୦୨୩ ରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ ଏବଂ ଏହାର ଅଫିସିଆଲ୍ ଲଞ୍ଚ ଚଳିତ ବର୍ଷ ମଧ୍ୟଭାଗରେ ହେବାର ସମ୍ଭାବନା ଅଛି । ଏହି ପ୍ରିମିୟମ୍ ଏମପିଭି ପର୍ୟ୍ୟନ୍ତ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ସହିତ ଲୋଡ୍ ହେବ ।
ଜନସାଧାରଣଙ୍କ ଆଗ୍ରହ ଜାଣିବା ପାଇଁ କିଆ ଇଣ୍ଡିଆ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ୨୦୨୩ ରେ ନୂତନ-ଜେନ ସୋରେଣ୍ଟୋ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରିବ । ସୋରେଣ୍ଟୋ କିଆର ଫ୍ଲାଗସିପ୍ ଏସୟୁଭିରୁ ଡିଜାଇନ୍ କ୍ୟୁ ଧାରଣ କରେ ଏବଂ ଏହା ପୂର୍ବରୁ ଅନେକ ବିଶ୍ୱ ବଜାରରେ ବିକ୍ରି ହୋଇସାରିଛି ।
୨୦୨୩ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ଦେଶରୁ ଟନ୍ ଟନ୍ ବଡ ନାମ ବ୍ରାଣ୍ଡର ଅନୁପସ୍ଥିତିକୁ ଦେଖିବାକୁ ମିଳିବ । କିନ୍ତୁ ପ୍ରଥମେ, ଆସନ୍ତୁ ନିର୍ମାତା ତାଲିକା ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରିବା ଯେଉଁମାନେ ଆଗାମୀ ଇଭେଣ୍ଟରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିବ । ଦେଶର ସର୍ବବୃହତ ଅଟୋମେକର୍ ମାରୁତି ସୁଜୁକି ଇଣ୍ଡିଆ ଲିମିଟେଡ୍ ଯାହା ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ୨୦୨୩ ରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିବ । ଏହା ପରେ ଦକ୍ଷିଣ କୋରିଆ ଅଟୋମେକର୍ସ ହୁଣ୍ଡାଇ ମୋଟର ଇଣ୍ଡିଆ ଏବଂ କିଆ ଇଣ୍ଡିଆ ଅନୁସରଣ କରିବ। ପରବର୍ତ୍ତୀ ସମୟରେ, ଟାଟା ମୋଟର୍ସ ମଧ୍ୟ ଏହାର ଉପସ୍ଥିତି ସହିତ ଇଭେଣ୍ଟକୁ ଅନୁକରଣ କରିବ ।
ଅଧିକନ୍ତୁ, ଚାଇନାର ନୂତନ ଅଟୋମେକର୍ – ବିୱାଇଡି (ବିଲ୍ଡ୍ ଡ୍ରିମ୍ସ), ଅନ୍ୟ ଏକ ଚାଇନିଜ୍ ଅଟୋମେକର୍ ଏମଜି ମୋଟର ଇଣ୍ଡିଆ ସହିତ ଉପସ୍ଥିତ ରହିବ । ଟୟୋଟା କିର୍ଲୋସ୍କର ମୋଟର, ଲେକ୍ସସ୍ ଇଣ୍ଡିଆ, ଏବଂ ଭଲଭୋ ଇଣ୍ଡିଆ ମଧ୍ୟ ଅନ୍ୟ କେତେକ ଅଟନ୍ତି ଯେଉଁମାନେ ୨୦୨୩ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିବେ । ଏହି କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମରେ ଓକିନାୱା ପରି ଟନ୍ ଇଭି ଷ୍ଟାର୍ଟଅପ୍ ଏବଂ ଟର୍କ ମୋଟର୍ସ ସହିତ ହିରୋ ଇଲେକ୍ଟ୍ରିକ୍ ପରି ବିଶାଳ ଇଭି ନାମ ବ୍ରାଣ୍ଡ ମଧ୍ୟ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିବେ ।
ବର୍ତ୍ତମାନ ଯେଉଁ ବ୍ରାଣ୍ଡଗୁଡିକ ୨୦୨୩ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋରେ ଯୋଗଦେବେ ନାହିଁ, ତାଲିକା ସବୁଠୁ ବଡ ଅଟୋମୋବାଇଲ୍ ଗୋଷ୍ଠୀର ନାମ – ସ୍କୋଡା ଅଟୋ-ଭୋଲ୍ସୱେଗେନ ଗୋଷ୍ଠୀର ନାମରୁ ଆରମ୍ଭ । ଏହି ଗୋଷ୍ଠୀ ଭୋଲ୍ସୱେଗେନ, ଅଡି, ଏସକୋଡା, ପୋର୍ଚେ, ଏବଂ ଲମ୍ବୋର୍ଗିନିକୁ ନେଇ ଗଠିତ। ଆଗକୁ ବିଏମଡବ୍ଲୁ, ସାଇଟ୍ରୋନ୍, ଫୋର୍ସ ମୋଟର୍ସ, ହୋଣ୍ଡା କାର୍ ଇଣ୍ଡିଆ, ଇଜୁଜୁ, ଜାଗୁଆର, ଜିପ୍, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ରୋଭର, ମହିନ୍ଦ୍ରା ଏବଂ ମହିନ୍ଦ୍ରା, ମର୍ସିଡିଜ୍-ବେଞ୍ଜ୍, ମିନି, ରେନାଲ୍ଟ୍, ଏବଂ ନିସାନ୍ ମଧ୍ୟ ୨୦୨୩ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋକୁ ଏଡାଇବ। ହିରୋ ମୋଟୋକର୍ପ, ବଜାଜ ଅଟୋ, ଏବଂ ଟିଭିଏସ୍ ପରି ପ୍ରମୁଖ ଦୁଇ ଚକିଆ ଅଟୋମେକର୍ ମଧ୍ୟ ଏହି
ଇଭେଣ୍ଟରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିବେ ନାହିଁ ।
ଇଭେଣ୍ଟରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣକାରୀ ନଥିବା ଏହି ବିସ୍ତୃତ ତାଲିକାକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ କରିବା ପରେ ଆପଣ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ଭାବୁଥିବେ କାହିଁକି ଏହି ସମସ୍ତ ଉତ୍ପାଦକମାନେ ସେମାନଙ୍କର ପଦୋନ୍ନତି ଅଧିକାର ପାଇଁ ଉଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଏତେ ବଡ଼ ଇଭେଣ୍ଟରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରୁନାହାଁନ୍ତି? ଠିକ୍, ଏହାର ଉତ୍ତର ହେଉଛି ଯେ, ଏହି ବ୍ରାଣ୍ଡର ଅନେକ କାର୍ଯ୍ୟନିର୍ବାହୀ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ଅନୁଯାୟୀ, ସେମାନଙ୍କ ଖର୍ଚ୍ଚରେ କେବଳ ଭଲ ଆରଓଆଇ (ନିବେଶ ଉପରେ ରିଟର୍ନ) ନାହିଁ ।
ନିକଟରେ ଏକ ମିଡିଆ ଆଉଟଲେଟ୍ ସହିତ କଥାବାର୍ତ୍ତା ବେଳେ ଏହି ବ୍ରାଣ୍ଡଗୁଡିକ ମଧ୍ୟରୁ ଜଣେ କାର୍ଯ୍ୟନିର୍ବାହୀ କହିଥିଲେ ଯେ, ଏକ ପ୍ରଚାର ଦୃଷ୍ଟିକୋଣରୁ ଏକ୍ସପୋ ଏହାର ମୂଲ୍ୟ ନୁହେଁ। ସେ ଆହୁରି ମଧ୍ୟ କହିଛନ୍ତି ଯେ ମୁଁ ଏକ ଭଲ ସ୍ଥାନରେ ମୋର ଏକ ବଡ଼ ଇଭେଣ୍ଟ କରିବା ପାଇଁ ସେହି ପ୍ରକାର ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚ କରିବାକୁ ଚାହେଁ ଯେଉଁଠାରେ ଜାନୁଆରୀ ଶୀତଦିନେ ଲୋକଙ୍କୁ ୪୦ କିଲୋମିଟର ଯିବାକୁ ପଡିବ ନାହିଁ। ଅଧିକନ୍ତୁ, ଏକ ଦୁଇ ଚକିଆ ଉତ୍ପାଦକଙ୍କ ଯୋଗାଯୋଗ ମୁଖ୍ୟ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଏହା ଏକ କାର୍ ଶୋ, ଏବଂ ଆମେ ମିଡିଆ କ୍ଲଟର୍ରେ ହଜିଯାଉ |
Comments ସମସ୍ତ ମତାମତ