Odia Spot News | ଓଡିଆ ସ୍ପଟ୍ ନ୍ୟୁଜ୍
BREAKING NEWS

ଆତଙ୍କିତ ହୁଅନ୍ତୁନି, ସାମାଜିକ ଦୂରତା ଅବଲମ୍ବନ ନକଲେ ଜିରୋ ଟୋଲେରାନ୍ସ :CMO

ଓଡ଼ିଶାରେ ପୁଣି 16ଜଣ କରୋନା ଆକ୍ରାନ୍ତ ଚିହ୍ନଟ, ସମସ୍ତେ ଭୁବନେଶ୍ୱର ଅଂଚଳର ,ମୋଟ ହେଲା 39

14ରେ ନିଆଯିବ ସ୍କୁଲ ଓ କଲେଜ ଖୋଲିବା ନିଷ୍ପତ୍ତି: ପିଟିଆଇ ସୂତ୍ରରୁ ପ୍ରକାଶ

ସୁନ୍ଦରପଦା ଅଂଚଳକୁ ସିଲ କଲା ବିଏମସି

ଭୁବନେଶ୍ୱରରେ ଆଉ 2 ପଜିଟିଭ ଚିହ୍ନଟ. ମୋଟ ହେଲା 23

ଗୋଷ୍ଠୀ ସଂକ୍ରମଣର ଭୟ ନାହିଁ.8ରେ ସଟ ଡାଉନ ଉଠିବ, ଗହଳି କରିବେନି : ମୁଖ୍ୟ ଶାସନ ସଚିବ

ଭାରତରେ କରୋନା ମୃତ୍ୟୁ ସଂଖ୍ୟା 79କୁ ବୃଦ୍ଧି

କଳାହାଣ୍ଡି କରୋନା ଆକ୍ରାନ୍ତଙ୍କ ଗାଁ ସିଲ

କଟକ କେଶବପୁରରେ ପୁଲିସ ଉପରକୁ ଢେଲା ପଥର ମାଡ

banner

ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟବିଜ୍ଞାନ

ମୁଖ୍ୟ ଖବର

    ଡାଏଟ୍‍ ପ୍ରତି ଦିଅନ୍ତୁ ଧ୍ୟାନ

    Share on :
    ajab-Image
    Date: Dec 22, 2019    Views: 3133

    ଖାଦ୍ୟ ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ ମତରେ ପିଲାଠାରୁ ବୟସ୍କ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବର୍ଗର ଲୋକ ନିଜ ଡାଏଟ୍‍ ଅନୁସାରେ ଖାଇବା ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ହିତକାରୀ । ଜଣେ ମଧ୍ୟମ ବୟସର ଲୋକ ନିମନ୍ତେ ଦୈନିକ ୧୮୦୦ କ୍ୟାଲୋରୀର ଖାଦ୍ୟ ଆବଶ୍ୟକ ହେଉଥିବା ବେଳେ ଓଜନ କମ୍‍ କିମ୍ବା ବୃଦ୍ଧି କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥିଲେ ଖାଦ୍ୟ ତାଲିକାକୁ ଧ୍ୟାନର ସହ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରନ୍ତୁ ।
    ଡାଏଟ୍‍ ଚାର୍ଟରେ ପନିପରିବା ସହ ଫଳମୂଳ ମଧ୍ୟ ସାମିଲ କରିବା ଜରୁରୀ । ଫଳରେ ଥିବା ପୋଷକତତ୍ତ୍ୱ ଫାଇବର ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟସ ଇତ୍ୟାଦି ଆମ ଶରୀରକୁ ଶକ୍ତି ଯୋଗାଉଥିବା ବେଳେ ଫଳ ଖାଇଲେ ପେଟ ଶୀଘ୍ର ଭର୍ତ୍ତି ହୋଇଯାଏ । ଅନ୍ୟ ପାଖେ ଫଳ ଖାଇଲେ ଓଜନ ବଢ଼ିବାର ଭୟ ନଥାଏ । ଫଳରସ ପିଇବାର ଅଭ୍ୟାସ ମଧ୍ୟ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ଭଲ ।
    ଖାଦ୍ୟ ନଷ୍ଟ ହେବାର ଭୟରେ ଆପଣ ଜୋରଜବରଦସ୍ତ ଖାଇବା ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ହାନିକାରକ । ଏହା କାରଣରୁ ପେଟ ସମସ୍ୟା ସହ ଓଜନ ବୃଦ୍ଧି ହୋଇଥାଏ । ଘରେ ଥିଲେ ବଳୁଥିବା ଖାଦ୍ୟକୁ ଫ୍ରିଜରେ ରଖି ପରଦିନ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ । ରେସ୍ତୋରାଁ ଯାଇଥିଲେ ଖାଦ୍ୟକୁ ପ୍ୟାକ୍‍ କରି ଘରକୁ ଆଣିପାରିବେ ।
    ଭାତ ଖାଇଲେ ଓଜନ ବଢେ଼, ଏଇ ଚିନ୍ତାରୁ ବାହାରି ଆସନ୍ତୁ । ଆପଣ ଆବଶ୍ୟକ ପରିମାଣରେ ପରିଶ୍ରମ କରି ଭାତ, ଡାଲି, ରୁଟି ଖାଇଲେ ଶରୀର କୌଣସି ସମସ୍ୟା ହୋଇନଥାଏ ବୋଲି ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ ମତ ।
    ସକାଳ ଜଳଖିଆ ଯେପରି ଶରୀର ପାଇଁ ଖୁବ ଆବଶ୍ୟକ । ଠିକ୍‍ ସେହିପରି ଦ୍ୱିପହର ଓ ରାତି୍ରଭୋଜନ ମଧ୍ୟ ଯଥା ସମୟରେ କରନ୍ତୁ । ବୟସ୍କ ପିଢ଼ି ବିଶେଷ ଧ୍ୟାନରେ ରଖନ୍ତୁ ଯେ ରାତି ୯ ଟା ସୁଦ୍ଧା ରାତି୍ର ଭୋଜନ କରିବା ଉଚିତ । ଅଧିକ ବିଳମ୍ବରେ ଭୋଜନ କଲେ ଖାଦ୍ୟ ଭଲ ହଜମ ହୋଇନଥାଏ । କିମ୍ବା ନିଦ ମଧ୍ୟ ଠିକ୍‍ ଭାବେ ହୋଇନଥାଏ ବୋଲି ବିଭିନ୍ନ ଅନୁଧ୍ୟାନରୁ ପ୍ରମାଣିତ ହୋଇଛି ।
    ଡାଏଟ୍‍ ଚାର୍ଟ ଅନୁସାରେ ଖାଇବା ସହ କଦବା କ୍ୱଚିତ ମାସକୁ ଥରୁଟିଏ ଆପଣ ଫାଷ୍ଟଫୁଡ ଖାଇପାରନ୍ତି ।ନିୟମିତ ଏସବୁ ଖାଇବା କ୍ଷତିକାରକ ।

    Maximum 500 characters

    ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟବିଜ୍ଞାନ View all

    Find Us on Facebook